wtorek, 26 czerwca 2012

Ankieta


Zauważyłam wiele komentarzy typu: „Julia powinna być z Zaynem”, „Julia powinna być z Harrym”. No i właśnie nie wiem jak dalej w sumie pisać, bo opinie są podzielone.  Więc postanowiłam zrobić małą ankietę…

Z kim powinna być Julia?
~  z Harrym
~ z Zaynem

Odpowiedzi piszcie w komentarzach, bo wasza opinia się bardzo liczy.
P.S. nie spamować anonimami, bo widzę kiedy to robicie. ;)
P.S.2 rozdział 21 pojawi się niedługo :)
P.S.3  podoba wam się wygląd bloga? xD zmieniłam trochę, mam nadzieję, że na lepsze :D
Pozdrawiam xx

35 komentarzy:

  1. Z Haroldem =)
    To fajnie, że niedługo będzie rozdział 21
    Bardzo się podoba =D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Hazzą !!! <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląd bloga super tak jak zawartość:)
    Powinna być z Harrym

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Hazzą ! <3
    Blog wygląda super . :D
    Zapraszam do siebie. xx
    http://opowiadania--one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Malikiem . Jakaś zmiana musi być żeby się coś działo bo to monotonne już jest :D

    OdpowiedzUsuń
  6. z Harrym
    Moim zdaniem jak zaczęłaś kręcić że z Harrym to ciągnij to do końca dziwne będzie jak byli razem i nie są. Blog jest super nie mogę się doczekać następnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog wygląda ślicznie, to na pewno . ;)
    przeczytałam dwa rozdziały, bo dopiero teraz i dziś natknęłam się na twego bloga i myślę, że chyba raczej z Malikiem. ;)
    ładnie piszesz i będę tu wpadać, bo zaobserwowałam. :)
    pozdrawiam i zapraszam na moje oba blogi. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z ZAYNEM! *3*
    PROOOOOOOOOOSZE! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. z Zaynem! a potem powinien być jakiś zwrot akcji, nie wiem, coś takiego! ♥ A blog śliczny, o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nie wiem ale raczej z Stylesem a blog śliczny ;pp

    OdpowiedzUsuń
  11. blog jest śliczny :)
    Szczerze bym wolała by była z Harrym, ale możesz zrobić coś takiego, że sprócuje byc Z Malikiem ale im sie nie uda. Bezie miał wypadek i straci pamięc a Julia będzie mu mówiła że ich nic nie łączyło, poniewż nadal coś czuje do Harr'ego lub Zayn znajdzie s einną a Julia wróci do Harr;ego bo nadal będą się kochać.
    ale się rozpisałam :D
    kocham twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Julia powinna być z Zaynem *.* ...blog jest cudowny <333

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie gdyby była z Harrym

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ oczywiście że z naszym Haroldem;]]

    OdpowiedzUsuń
  15. z zaynem niech harry ją zdradzi czy coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  16. Z harrym. Proszę !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Powinna być z Harrym , oni są dla siebie stworzeni . <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Harry :) Bo mało opowiadań jest z nim, więc fajnie by było jakby była z Harrym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Hazzą i koniec kropka.!!!!:)
    A i jeszcze cos dlaczego kiedy wpisuje nazwe,adres url i te inne duberele to i tak wychodzi mi anonimowy?;)..to podpisze sie tu Kisses&Lovers:3 •_•

    OdpowiedzUsuń
  20. Z Harrym<3ale wiesz mozesz zrobic jakos tak ze sie pokluca srutututu sama nie mam pomyslu dobra rob jak uwazasz ale fajnie by bylo gdyby jednak byla z Harrym:3 bo zgadzam sie ze jest malo opowiadan z Harroldem..ale sie porozpisywalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. prosze niech będzie z harrym

    OdpowiedzUsuń